Anna palautetta
Miunhyvinvointi.fi-sivustoa kehitetään aktiivisesti, jotta se vastaisi paremmin erilaisten käyttäjien tarpeita. Palautteesi on meille arvokasta, eli kerrothan meille kokemuksistasi.
Haluan antaa palautetta
Sivustosta (esim. sivuston ulkoasu, hyödyllisyys, helppokäyttöisyys)
Onko Miunhyvinvointi.fi-sivustoa helppo käyttää? Löysitkö etsimäsi palvelun tai uutta tekemistä? Oliko sivustosta hyötyä sinulle? Huomasitko teknisen virheen tai ongelman?
Voit antaa Miunhyvinvointi.fi-sivustoon liittyvää palautetta ja kehittämisehdotuksia palautelomakkeella.
Palautteen antaminen tapahtuu nimettömästi. Ethän kirjoita palautteen yhteyteen henkilötunnustasi, nimeäsi tai muita luottamuksellisia tietoja. Palautteen käsittelee Pohjois-Karjalan hyvinvointialueella Miunhyvinvointi.fi-sivustoa kehittävä tiimi.
Palveluilmoituksesta tai palvelun sisällöstä (esim. aukioloajat, virheelliset tiedot, vanhentunut palvelu)
Pohjois-Karjalan hyvinvointialue ei voi muuttaa toisen organisaation antamia tietoja palvelusta. Jokainen palvelun tai toiminnan järjestäjä vastaa omista sisällöistään, eli vain palvelun järjestäjä voi korjata virheelliset tiedot oikeiksi.
Voit olla suoraan yhteydessä palvelun järjestäjään ja ehdottaa heille korjausta.
Saavutettavuudesta
Jos huomaat sivustolla saavutettavuusongelmia, anna ensin palautetta meille eli sivuston ylläpitäjälle. Anna palautteesi sähköpostilla osoitteeseen miunhyvinvointi(at)siunsote.fi. Otsikoithan viestisi tekstillä ”Saavutettavuuspalaute”.
Vastauksessa voi mennä 14 päivää. Jos et ole tyytyväinen saamaasi vastaukseen tai et saa vastausta lainkaan kahden viikon aikana, voit tehdä ilmoituksen Liikenne- ja viestintävirasto Traficomille. Traficomin sivuilla kerrotaan tarkasti, miten ilmoituksen voi tehdä ja miten asia käsitellään.
Jos haluat tietää lisää sivuston saavutettavuudesta, tutustu saavutettavuusselosteeseen.