/

EtusivuAsiointikanavatAteriakeskeytysten puhelinpalvelu (tukipalveluasiakkaat)
Palvelunumero koskee asiakkaita, joilla ateriapalvelut ovat tukipalveluna, ei osana kotihoitoa. Jos olet kotihoidon asiakas, ole yhteydessä suoraan kotihoitoyksikköösi.

Puhelinpalvelu on avoinna arkisin (katso palveluajat). Voit jättää palveluun myös takaisinsoittopyynnön, jolloin sinulle soitetaan takaisin saman päivän aikana.
  • Ilmottautuminen

    Kun tarvitset tukea, ota yhteyttä. Voit tehdä hakemuksen sähköisesti ikäihmisten palveluihin Miunpalvelut.fi kautta tai soittamalla seniorineuvonta Ankkuriin.

    Palveluntarpeesi voi myös muuttua. Jos käyttämäsi tukipalvelut eivät riitä enää turvaamaan selviytymistäsi kotona, voimme myöntää sinulle tarvittavat palvelut uuden palvelutarpeen arvioinnin perusteella.

    Mihin mennessä?

    Palvelujen myöntäminen perustuu aina palvelutarpeen arviointiin. Hakemuksen yhteydessä teemme kanssasi yksilöllisen arvion palveluntarpeestasi. Tarvittavat palvelut suunnittelemme aina yhdessä sinun sekä tarvittaessa läheistesi kanssa niin, että palvelut tukevat voimavarojasi ja itsenäistä selviytymistäsi.

    Palveluarpeen arvioinnin perusteella voit olla myös oikeutettu ostamaan tukipalveluja arvonlisäverottomasti. Tällöin voit ostaa tukipalveluja yrittäjiltä, jotka ovat rekisteröityneet Valviran Soteri-rekisteriin. Voit myös saada kotitalousvähennystä ostetuista tukipalveluista.

Yhteystiedot

Aukioloajat

Maanantai:09:00-10:30
Tiistai:09:00-10:30
Keskiviikko:09:00-10:30
Torstai:09:00-10:30
Perjantai:09:00-10:30
  • Tu­ki­pal­ve­lut kotiin

    Erilaiset tukipalvelut ja kotihoito turvaavat arkeasi, jotta voit asua omassa kodissasi mahdollisimman pitkään.

    Hinta