/

EtusivuAsiointikanavatTukikeskus Varjon uusien asiakkaiden ohjaus- ja neuvontapuhelin
Uusien asiakkaiden yhteydenotot ja palvelutiedustelut.
Meidät tavoittaa parhaiten puhelinaikoina:
  • tiistaisin klo 10-11
  • keskiviikkoisin klo 12-13
  • torstaisin klo 12-13

Muina aikoina voit jättää yhteydenottopyynnön puhelinpalvelun vastaajaan.
  • Ilmottautuminen

    Ole yhteydessä, kun turvallisuus lähisuhteissasi pohdituttaa.

    Saat yhteyden työntekijään eri asiointikanavia hyödyntäen puhelimitse tai sähköisellä yhteydenottolomakkeella.

    Työskentelyn jälkeen voit osallistua ryhmä-, vapaaehtois-, ja vaikuttamistoimintaan.

    Teemme yhteistyötä muiden toimijoiden kanssa ja sinulle voidaan tarjota Tukikeskus Varjon työskentelymahdollisuutta muista palveluista.

    Mihin mennessä?

    Työskentely on tarkoitettu täysi-ikäisille henkilöille paikkakunnasta riippumatta.

    Olemme järjestötoimija, jossa työskentely perustuu vapaaehtoisuuteen ja asiointi on mahdollista tunnistautuen tai anonyymisti. Olemme lastensuojelu- ja rikosilmoitusvelvollinen toimija.

Yhteystiedot

Aukioloajat

Asiakas- ja neuvontapuhelin
Tiistai:10:00-11:00
Keskiviikko:12:00-13:00
Torstai:12:00-13:00
  • Työs­ken­tely eron jälkeisen vä­ki­val­lan ja vainon ko­ki­joi­den kanssa

    Saat tietoa, keskustelu- ja kriisiapua sekä vertaistukea kun koet eron jälkeistä väkivaltaa tai vainoa.

    Hinta

    Ilmainen
  • Työs­ken­tely eron jälkeisen vä­ki­val­lan ja vainon te­ki­jöi­den kanssa

    Saat tietoa, keskustelu- ja kriisiapua. Työskentelet omaa käyttäytymistä muuttaaksesi ja lisätäksesi turvallisuutta lähisuhteissasi eron jälkeen.

    Hinta

    Ilmainen