Helpdesk-palvelu kuulonäkövammaisille

Poista suosikeista
Kuulonäkövammainen tai kuurosokea tietokoneen, matkapuhelimen tai muun tietoteknisenlaitteen käyttäjä voi ongelmatilanteissa ottaa yhteyttä Helpdesk-palveluun joko puhelimella tai sähköpostilla. Puhelinpalvelu on avoinna maanantaista torstaihin. Muina aikoina voit lähettää sähköpostia.
Ensisijaisesti ongelmat ratkaistaan etähallintamenetelmillä, mutta jos korjaus ei onnistu, asiakkaan luo tehdään kotikäynti.
Pääasiallinen asiointikieli on suomi ja erikseen sopien myös ruotsi, englanti ja viittomakieli.
Ensisijaisesti ongelmat ratkaistaan etähallintamenetelmillä, mutta jos korjaus ei onnistu, asiakkaan luo tehdään kotikäynti.
Pääasiallinen asiointikieli on suomi ja erikseen sopien myös ruotsi, englanti ja viittomakieli.
-
Ilmottautuminen
ICT-tuki
Ota yhteyttä Helpdesk-palveluun.ICT-koulutus
Ota yhteyttä ICT-koulutukseen sähköpostilla ja kerro mihin koulutukseen haluat osallistua tai minkälaista koulutusta haluaisit.Mihin mennessä?
Palvelumme ovat kuulonäkövammaisille ja kuurosokeille sekä kaikille jotka hyötyvät palveluistamme.
Kunnat
Jaa linkki
Yhteystiedot
Aukioloajat
uudenvuoden aatto
Poikkeuksellisesti 31.12.2025
Keskiviikko:09:00-15:00
Maanantai:09:00-15:00
Tiistai:09:00-15:00
Keskiviikko:09:00-15:00
Torstai:09:00-15:00
kiirastorstai
Poikkeuksellisesti 17.4.2025
Torstai:09:00-15:00
-
Kuulonäkövammaisten ICT-palvelu
Palvelu on tarkoitettu kaikenikäisille kuurosokeille ja kuulonäkövammaisille henkilöille. Tarjoamme koulutusta, tukea ja tiedotusta.Hinta
IlmainenICT-tuki, koulutus ja tapahtumat ovat ilmaisia.